Bröllop och låtskriveri ;D

Kommer precis ner till mitt rum efter en kväll framför tvn med hela familjen. Vi tittade på Rob och Colleens bröllops film, och guuud vad vi skrattade! Där snackar vi fest! Precis som ett bröllop ska vara. Musik, Dans, Skratt! Precis som dem är som personer.

De gifte sig 1995, så klänning o stil kan man ju diskutera i timmar. Haha. Cols kläninge vägde 80 pounds vilked är lite mer än 35 kg. Haha, förstå vad tungt.. Kul att se Rob o Collens föräldrar dans loss rejält med de dansare som var på plats för att få i gång festen. Haha! Jätte roligt verkligen...

Innan filmen hjälote jag Em skirva en söt liten sång som vi ska sjunga för alla imorgon.
Så här löd den:

My dad, is the best.
And so, is my mun.
I, have to siblings,
Meg and justin.
I love them, and they,
love meeee.
We have a dog,
he's name, is Barney.
He is tiny, and white, as snow.
We have au pair, her name,
is Malin.
She, lives whit us, and
she's from sweden.
And we, are the best, family.
And we want to say,
I LOVE U.


Fin va? Jag tror faktiskt att vi alla kan intyga att både jag och Em antagligen kommer få en slående karriär som
låtskrivare i framtiden. Och antaligen tillsammans eftersom vi var ett otroligt bra team ;D Haha! <3

» Pappa

Bon Jovi kan väl sjönga den nästa, var det fredag? Du känner ju honom nästan :)

Datum: 2010-07-02 / Tid: 08:00:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback