Dålig..

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera just nu, men jag har ingen tid över till datan.
Livet är lite för bra just nu. Jätte bra väder, jätte bra vänner, underbar familj, underbara skor!

Haha, igår köpte jag ett par Michael Kors skor.. o de är helt underbara. Jag skulle lagt ut en bild på dem, men jag vill inte göra er för avundssjuka! (eller så är jag för lat).
Kvällen igår spenderades med Jana, en jätte trevlig tysk tjej. Blev lite promenad vid stranden, o konsert vid vattnet. Träffade även på en jätte trevlig man med en hund och en papegoja som han slängde på min axel. Fick en puss av både den o hunden, hahaha. :)

Ikväll ska jag träffa Clarissa o bestämma helgens planer. Det enda vi vet är att det blir en liten mini resa iaf :) Road trip till antingen Atlantic City eller Cape may :) Will see! Ska bli jätte roligt iaf :D

Först blir det dock pizza med familjen o farmorn o farfarn som kom från florida idag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback