Fiske lycka! (eller olycka..)

Meg - Malin, kan jag få prova att kasta med Carolines spö en gång?
Jag - Ja, klart! Så länge det är okej för henne så!
Meg - Oh, tack!

1 min senare.....

Meg - MALIIIIIIN, JAG HAR EN FISK. JAG HAR EN FISK. VAD TUNG DEN ÄR. HJÄÄÄLP MIG.
Jag - EEH, NEJ? Ge det till din kompis ist.. hon hjälper dig!

Självklart, så får hon napp. Och då snackar vi inte en liten ful fisk. Utan vi snackar om en stor jävla skiiit ful och äcklig fisk.. Och inte har hon gjort så den tagit betet i munnen, utan hon har satt i kroken rakt genom ögat på fisken. Haha! 15 minuter senare, kom en man och räddade oss (och fisken) och fick ur kroken och kastade i honom i vattnet igen.

Phuuu vilket drama förstår ni!
När fisken låg o splattrade på bryggan o kom nära mina fötter, då snackar vi men för livet.








2 stolta tjejer, haha!


» Morbrorsan....=)

Haha ja den var verkligen skitful Malin=)))))))

Datum: 2010-07-22 / Tid: 08:26:45
» Mamma

Åh fy, det var verkligen den skitfulaste fisk jag sett...urk...förstår att du blev rädd, tur att den inte var ännu större...

Datum: 2010-07-22 / Tid: 09:33:32
» Mormor o Morfar

Den var inte vacker.

Men den kunde varit god om den tillretts på rätt sätt, med god sås så smakar det mesta bra.

Kram

Datum: 2010-07-22 / Tid: 11:05:01
» Pappa

Du är lika tuff som pappa när det gäller fiske, skulle inte petat på den om den så skulle varit fin, om det finns fina fiskar.

Datum: 2010-07-22 / Tid: 13:07:28
» Åsa Blomquist

Hej !

Ja nu har du varit med om ett fult marsvin och en ful fisk..undrar vad som kommer sen....hahaha

Åsa

Datum: 2010-07-22 / Tid: 15:28:52
» yousif

men de är ju johaan ;D

Datum: 2010-07-22 / Tid: 22:38:17
» Becka

haha, usch vad ful!

Datum: 2010-07-24 / Tid: 10:17:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback