Happy 4th of July!

Idag har vi firat Usas födelsedag med en heldag inne i New York. Började med lång lunch i Battery Park där de hade gratis konsert med musik från Clomobia. Tänkte jätte mkt på min farbror Håkan, han hade verkligen älskat att vara där, så idag var han extra saknad.

Efter det gick vi bort till Pier 54 för att vänta in fyrferkerierna som Macy's anordnar varje år och som kostar runt 8 miljoner kr. Efter flera timmars väntan fick vi äntligen se fyrverkerierna som höll på i ungefär 35 minuter. Det var verkligen jätte vackert. Många roliga minnen som innefattar en polis, en konstig kille, jag som försöker sjunga nationalsången och stockholm i mitt hjärta, en söt liten bebis, en gullig tant o mkt mer.

Dagens citat är: Malin, du är så bra. Jag älskar att du behöver gå på toa hela tiden.
Hahah, antar att det är det enda jag duger till ;D Haha.

Nu säger jag god natt från New Jersey och god morgon sverige <3
Pratade nyss med Yousif som ska upp o jobba, haha, känns konstigt att vi har en hel natt mellan oss.






Smilies :)



Solnedgång :)



Jag, Angelica och Tea <3 Tack för en jätte mysg dag tjejer!

» Tea

:D

Datum: 2010-07-05 / Tid: 17:01:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback