Happy Birthday Rob :)

Idag är det Robs födelsedag vilket vi firar med tårta ikväll o presentöppning. Tror att mormorn kommer hit oxå, men annars är det bara familjen som ska fira. På fredag kommer dock farmorn o farfarn från florida, så då kanske det blir lite mer :) Inte för att de firar födelsedagar speciellt mkt här..

Idag har jag iaf bakat tårta till Rob och springit en halv timme på löpbandet här hemma. (dem köpte det för en vecka sedan). Och även lite stryka efter det.. Nu blir det in i duschen o sedan rusa iväg till Victoria Secret för de har Sale idag ;)

Klockan 2 hämtar jag Megan och sedan de andra 2 vid halv 4 :)
» Pappa

Va bra att du springit haha.

Datum: 2010-07-13 / Tid: 20:03:17
» Åsa BLomquist

Hej !

Bra bak , tårtan var ju enormt hög ser det ut som...

Jag skulle också vilja gå på sale på Vicotia Secret.

Jag har aldrig haft skönare trosor mm..och desutom är de enorm snygga och det är ju viktigt !

Jga har en PT nu så har du ngr frågor om träningsupplägg kan du fråga mig , jag är helt uppdat. Lovar att bli bättre på att vara aktiv på din blogg !

Kram Åsa

Datum: 2010-07-15 / Tid: 11:30:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback