Ingen motivation...

Jag har ingen motivation att blogga, haha. Ingen kommenterar nu när det är så fint väder hemma, o har inte heller tid att läsa. Men jag förstår.. Våren var ju ganska kall hemma, haha.

Nu ska jag se film..
» Pappa

Nu är jag hemma från Polen och ska läsa igenom vad jag har missat i din blogg, och jag lovar att jag har motivation :) Älskar dig Pappa

Datum: 2010-07-12 / Tid: 07:53:46
» Pappa

Ojj, det händer mycket på några dagar. Kul att läsa och se lite kort gumman. Kram. P

Datum: 2010-07-12 / Tid: 08:24:05
» Mormor o Morfar

Vi har också kommit hem igen från våran utflyckt.

Hör av Dig till oss. Så att vi kan planera våra resor. Åker på fredag igen.

Kramar till Dig

Datum: 2010-07-12 / Tid: 11:27:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback