Min underbara lilla Just...

Just o jag sitter i bilen:

J - Malin, ska du åka hem snart?
M - Nejdå vännen, vi kommer ha många roliga dagar tillsammans innan dess.
J - Mm..
M - Och när jag kommer hem, då kommer vi prata på skype ibland, o ibland skickar jag brev och ibland skickar jag godis.
J - Mm..
M - Just, är allt bra?
J - Jag kommer antagligen gråta när du åker hem. Bara så du gör dig beredd.

Gud vad jag kommer att sakna denna underbara lilla kille.

» Pappa

:) han är så mysig, dom. Klart att dom börjar få tankar om hur länge du ska stanna. Kram Pappa

Datum: 2010-07-13 / Tid: 06:55:53
» Mormor o Morfar

Vilken härlig bild på Er.

Det blir inte lätt att lämna denna familj.

Kanse svårare än när Du lämnade oss.

Kram igen från oss !!!!!!!!!!

Datum: 2010-07-13 / Tid: 10:11:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback