NYC :)

Eftersom solen inte var på vår sida idag bestämde jag och Elina oss för att åka in till New York, vilket var ett kanon beslut :) verken för varmt eller kallt för storstaden, så det var jätte bra :)

Vi började med en lunch inne på en skräck-restaurang på 6th aveneu, där kyparna är utklädda och miljön är som ett spökhus och under lunchen så är det lite underhållning o andra konstigheter. Kul att ha varit där, men ganska dyr mat för att inte vara något speciellt, o inte dit man går för att ha en trevlig och pratsam måltid, haha.

Efter det blev det promenad runt i Midtown och sedan shopping på 5th avenue :) Kanon bra dag, valde dock fel skor så blev ganska mkt klagande från min del. Haha, men så kan det vara ibland. Kvällen slutade med film hemma hos mig med Elina o Clarissa :)

Imorgon blir det beacheeen! Finally! :) Skriver om Bon jovi konserten imorgon, men kan iaf säga att det var sjukt bra. Bilder kommer imorgon med, men bjuder på en bild iaf nu och sedan några få turistbilder från New York :)



Bon Jovi



L O V E



Elina o jag :)



Spökrestaurangen



Inne på Grand Central Station.. Gick o myste i en underbar liten
butik med inredning/leksaker/smycken/uppfinningar! Otroligt rolig butik :)

» Morbrorsan....=)

Läste precis att Bon Jovi skadade sig under konserten,var det nåt du märkte ens????Jo sjukt varmt här nu hade 36 grader i helgen...puh.

Datum: 2010-07-12 / Tid: 08:06:18
» Pappa

Grand Central såg ut som sist jag var där haha. Ska bli kul att få se och höra om din kompis Bon :)

Är skadan stor som han fick i lördags? Kan man dö av en bristning i vaden? Kommer han att kunna fortsätta turnen? Kan en artist sjunga med en ben skade? Hörs ikväll Pappa

Datum: 2010-07-12 / Tid: 08:19:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback