Skor!

Idag fick jag äntligen mina skor som jag beställde..
3 av 5 par passade, så 2 måste jag skicka tillbaka vilket inte är så roligt. Ska kolla vad det kostar att skicka tillbaka dem och se om jag tjänar ngt på att ge tillbaka dem. Med tanke på att det var så mkt rea på skorna så kanske det inte är värt att lämna tillbaka dem, haha.

I värsta fall så får jag lämna dem här i Usa o ge dem till Meg.. Hon är inte så långt ifrån min storlek så om två år kanske hon kan ha dem ;) Haha..

Kvällen spenderades med Elina, trevligt som alltid. Köpte Rob födelsedags present, Stieg Larssons två första böcker. Tänkte att det var en bra present eftersom jag vet att de läser mkt på tåget hem från jobbet och eftersom det är en svenk författare :) Hoppas det blir bra :)

Nattinatt! <3
» Pappa

Kul med Robs böcker, dom tittade vi på ihop när vi var i NY. Skorna, det kunde ju vara ännu värre, att dom andra 3 passade Em haha.

Datum: 2010-07-12 / Tid: 08:00:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback