Tisdag :)

Har haft en jätte bra dag idag. Började med att skjutsa barnen till camp och gymnastik, och sedan ledig till klockan 2. Åkte hem till Clarissa för sol o bad i hennes pool. Blev dock ingen sol, för den valde att gå i moln just när jag kom o kom inte fram förrän jag kom hem. Typiskt. Plus att jag fick elchockar i benen när jag höll dem under vattnet så jag trodde jag höll på att bli förlamad innan jag fattade vad som hände. Har fortfarande ont i musklerna, men ingen skada skedd.

Igår åskade det jätte mkt o blixtrade. Em kom ner till mig för att kolla så att jag inte var rädd. Haha :) Sött! Hade även ett långt samtal med Colleen idag på telefonen. Ett samtal som betyder otroligt mkt för mig där hon berättade att hon o familjen verkligen vill att jag ska stanna med dem, o att hon vet att de inte kan ha mig kvar för alltid, o att de stöttar mig i vilket val jag en tar, men att hon vill att jag ska veta hur gärna alla önskar att jag vill stanna kvar med dem ett tag till, även om det bara rör sig om kanske några månader extra. Vi kom iaf fram till att jag ska ge dem ett svar om 2 veckor, så de får gott om tid o hitta en ny au pair.

Ikväll var jag på bio med Angelica och såg twiglight :) den var väldigt bra, men trodde nog att den skulle vara lite bättre. Dock var det så jävla kallt i biosalen att jag skakade tänder, så det kan ju ha förstört lite kanske. Alla tjejer i salen skrattade när man fick se Jake utan tröja (så klart väldigt snygg), o jag o Angelica dog av att höra allt småfnissande varje scen. Hahhaha, herregud. Många var äldre än mig till o med.

Hoppas på bra väder imorgon, isf åker jag o Meg till mormorn o morfarns pool i några timmar :)
Nattinatt! :) <3

» Pappa

Bra prat med Colleen, det finns ofta en förklaring. Nu har du lite att tänka på i två veckor. Pappa

Datum: 2010-07-21 / Tid: 07:31:02
» Mormor o Morfar

Nu är vi hemma igen, fick brand på vår båt när vi var iväg så vi fick vända tillbaka till S-holm.

Roligt för Dig att vara så omtyckt i Din familj.

Kram från oss !!!!!!!!!!!

Datum: 2010-07-21 / Tid: 11:42:11
» Mamma

Hur får man elchocker i benen i en pool??

Datum: 2010-07-21 / Tid: 14:56:06
» Anonym

Hej :) Ja jag funderar på de, och barnen vill att ja stannar :) Nä, Ninni ska inte förlänga. dels vill hon hem och göra annat, sen så ska inte familjen fortsätta med aupairer.

men ja håller med dig, de är ett riktigt tufft val.

Hur går de för dig i valet? ;)

Datum: 2010-07-21 / Tid: 17:45:11
» Elsa

Hej Malin!

Har du bestämt dig för att åka hem tidigare än du tänkte? Eller handlar det om att stanna kvar längre? Jag står precis mitt imellan dom beslutet just nu och man känner sig så elak för man älskar familjen men sen samtidigt är det saker hemma man vill/måste hem till. Skriv gärna på min blogg hur du har gjort. Kramar :)

Datum: 2010-07-28 / Tid: 06:42:58
URL: http://elsaikanada.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback