Undeeerbar kvälllll! <3

Kom precis hem från en undarbar kvaöll.
Kvällen börjadfe med en jätte mysig middag på morfarns golfklubb, med hela familjen, min vän angelica och mormorn o morfarn. Ett jätte vackert stort hus med terass där vi hade middagen. Barnen underhöll sig med karusell som fanns dagen till ära, hoppborgar och facepainting.
Efter middagen åkte vi till en släkting till familjens hus, som är det största och dyraste hus jag någonsin varit i. På toan torkar man händerna på engångs servetter, de har hiss, köket är lika stort som en fyra, lekrummet har en hel basketboll plan. You name it!

Det roliga är, att det bara bor två personer i det huset. 2 PERSONER! tro mig, om man vill undvika den man bor med en hel dag, så kan man>! Haha ;)

Klockan 10 började fyrverkerierna, som var uppsatte ute i vattnet mellan min stad o en annan. Huset låg precis vid vattnet, så fyrverkerierna var precis över oss. Underbar utsikt, underbara fyrverkerier. De höll på i nästan 40 minuter, och man kan inte beskriva i ord hur vackert och häftigt det var.. Otroligt! Underbar och minnesriök kvälll!









» Tea

oojojoj, vilket huS!



fina fyverkeribilder oxo. ¨psusssssssssssss



haha, kanske jag borde försöka sova nu? :)

Datum: 2010-07-04 / Tid: 07:44:40
» Pappa

Låter fantastiskt att bara höra om huset, men vi har Barrans fyrverkeri vid NyÅr haha

Datum: 2010-07-04 / Tid: 17:31:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback