Underbar dag och kväll :)

Idag har jag haft en underbar dag med Meg. Bästa dagen med henne någonsin o jag är så himla glad över det för det behövde verkligen hon o jag ha tillsammans. Vi åkte till ett shoppingcenter idag, och hon var jätte glad över det och kände sig vuxen. Hon tog min hand när vi gick (det har hon aldrig gjort innan, o jag fick tårar i ögonen, hahahaha, iaf..), vi pratade, skrattade, skämtade. Vi kollade på kläder till henne, hon hjälpte mig o kolla på kläder till mig. Det var så himla roligt :) Sedan hade vi även lunch tillsammans innan jag behövde köra henne till gymnastiken. TOPPEN DAG! <3

Nu ikväll så träffade jag min brasilijanska kompis Clarissa. Har bara träffat henne 3 gr, men känns som jag kännt henne hur länge som helst. Man blir alltid så glad av att träffa henne, o vi kan prata om precis allting! Vi åkte till en park där de hade gratis konsert.. Carliforna Hotels som spelar Eagles covers. Mysigt med lite mini picknik med musik o prat :) Kan inte bli så mkt bättre.

Här kommer lite bilder från idag :)
P.S imorgon är det Bon jovi konsert med familjen, wooohooo!




Jag och Meg innan shoppingturen :)




Tog kort i en automat, gulligt va? :)




Mys i park!




Jag och Clarissa :) <3

» Pappa

Meg hade nog bara en dålig dag haha.

Datum: 2010-07-12 / Tid: 08:05:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback