Underbara nyheter :D

Idag fick jag reda på att mormor och morfar kommer och hälsar på mig någon gång i slutet av augusti, då jag har min semester vecka :D En jätte rolig överraskning måste jag säga :) Ska bli otroligt roligt att visa dem hur jag bor och guida den i New York :)
Mamma kommer ju och hälsar på mig den 6 augusti till 15. Sedan är det bara 1,5 veckor tills mormor o morfar kommer, så besöken rullar in :) Men det är såklart bara jätte roligt :)

Angående Bon Jovi konserten så var det grymt bra :) Fullt ös, bra låtar, bra uppträdande! Jätte kul verkligen. Kid Rock var förband, haha. Ganska stort med en så stor artist som förband. Han spelade i en timme ungefär. Barnen blev lite uttråkade av honom, och Em somnade redan efter 3 låtar Bon jovi spelade. Haha. Sedan vaknade hon upp innan sista låten. Just sov de 5 sista låtarna, men kämpade verkligen för att hålla sig vaken så länge som möjligt. Haha :) Det var jätte roligt att se. Ibland så dansade han lite och headbangade, hahahaha :)
Sista låten skadade sig Bon Jovi och när han sedan skulle gå av scenen så fick dem nästan bära av honom för han haltade så illa. Mina barn trodde nästan att han skulle dö, haha, de visade väldigt mkt sympati för honom. John skämtade dock om det och sa att han börjar bli gammal o sliten, men att han åtminstonde är snygg fortfarande.


Jag har varit ledig i 1,5 timmar, men nu är det snart dags att hämta Just o Em från camp. Jag har iaf hunnit springa lite på löpbandet och ätit lunch :) Dagarna går så fort när man är hemma med Meg, för hon sover bara o kollar på tv, vilket gör att jag kan skype och blogga :P Haha. På onsdag ska vi dock åka o sola o bada tillsammans, men det är ju inte så illa att kalla sola o bada för att jobba ;)









» Pappa

Vilken arena, hur mycket publik var det? Såg jätte häftigt ut.

Datum: 2010-07-13 / Tid: 07:00:05
» Mormor o Morfar

Vad Du får vara med om mycket, det var annat på RASTA !!!!!!!

Kram från oss

Datum: 2010-07-13 / Tid: 10:06:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback