....

Fortfarande väldigt ledsen o känner mig ensam.
Yousif är i sverige nu på arlanda. Det känns iaf bra att veta att han kom hem ordentligt.
4 månader, 3 veckor kvar i USA... Det är faktiskt inte så lång tid kvar, och om 6 veckor så kommer Mamma hit och det ser jag fram emot så oerhört mkt. Jag har ju inte träffat henne på över 7 månader. helt sjukt.

Känns jätte bra att ha ngt att se fram emot. Och när hon varit här, så är det bara ungefär 3 månader kvar tills jag kommer hem. Jag älskar mitt liv här, och även om det kommer göra mig så ledsen att behöva åka härifrån så börjar jag faktiskt att längta tills den dagen jag sitter på flyget hem för att träffa mormor, morfar, farmor, farfar, håkan, peter, becka, shishi mfl. Alla de man älskar och inte har sett på ett helt år.
Och såklart Mamma, Pappa, Martin, Yousif och hans föräldrar Selwa och Laith, även om man varit lycligt lottat o haft besök av dem under året.. och av vissa, inte bara en gång, utan 2 :)

Jag älskar alla ovannämnade och snart ses vi igen!
» Pappa

Upp med hakan, du har en underbar sommar framför dig, så passa på och njut nu. För några veckor sedan var det BARA ett halvår, upp med hakan. P

Datum: 2010-06-22 / Tid: 07:10:42
» Mormor o Morfar

Kanse det blir fler besökare,som kommer till Dig !!!

Vi åker på kryssning i morgon.

Kram från oss !!!!!!!!!

Datum: 2010-06-22 / Tid: 10:04:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback