Faan :'/

Gick precis in för att kolla mitt amerikanska konto som igår hade 20 dollar kvar efter Washington resan. Jag har alltid skit bra koll på hur mkt pengar jag har, när gymet drar pengar och så vidare. Gymmet tar alltid pengar runt den 6:e vilket inte ha varit ännu, o jag var precis på väg till banken  för att sätta in pengar på kortet så jag skulle ha tillräckligt när dem drar pengarna. Men idag när jag gick in på kontot igen så låg jag back på 112 dollar (över 800 svenska kr). Gymmet hade redan tagit sina 24 dollar, vilket gjorde att jag gick över o måste betala banken 60 dollar. Sedan var det en tunnelbanebetalaning på 28 kr som inte betalats förrän idagb (varför vet jag inte), som gjorde att jag fick yttligare en betalning till banken på 70 dollar.

Över 800 svenska kr. Skit ledsen är jag nu.
Fan fan fan. Så jävla onödigt o dumt.
Kul att behöva använda sparade fördelsedagspengar/löner till det.


» Tea

Nej, vad tråkigt gumman. Men deppa inte ihop, det är trots allt bara pengar.

Datum: 2010-06-03 / Tid: 16:34:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback