Glad midsommar!

Nu är midsommar över hemma, o jag vaknade nyss ensam i mitt rum efter en tupplur, totalt slut efter en dag på en vattenpark med barnen. Tråkigt att inte vara hemma en dag som denna :/. Dock ska jag inte klaga, 32 grader varmt och en underbar dag med barnen. Jag menar, det kunde ju varit värre, haha.

Ringde både mamma, pappa + farmor, o mormor o morfar.. Dock var det bara Fågelsudd gänget som hade telefonen tillräckligt nära för att höra den, så det var skönt att iaf få prata med några hemifrån :) Framförallt farmor, farfar o håkan som jag inte pratat med på flera flera månader!

Det närmaste jag varit Sverige idag är det här som jag hittade i en av Colleens skvaller tidningar, haha, blev lite chockad faktiskt när jag låg där o blädrade blad. Coolt va? :)



People var tidningen..





» Tea

Oh, wow!

Datum: 2010-06-27 / Tid: 00:29:39
» Pappa

Stort med kunga familjen, men det är fotbolls VM nu haha.

Datum: 2010-06-28 / Tid: 07:56:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback