Jag kan inte fatta...

..Att idag är det exakt ett år sedan jag tog studenten. Helt sjukt att tiden har gått så himla fort. Jag är iaf väldigt glad över att jag är var jag befinner mig just nu. Det känns som att jag har kommit väldigt långt och utvecklats sedan studenten, och det är ju skönt. Visst, året har gått snabbt, och det skrämmer mig lite, men jag tog iaf vara på tiden och vågade ge mig iväg. Om jag inte hade åkt och suttit hemma nu o bloggat, då kan jag lova att det hade blivit ett ångest inlägg idag, haha.

Ikväll kommer Yousif hit och stannar i tio dagar! :) På lördag morgon bär det av till Niagarafallen med Elina och Tea, vilket jag ser jätte mkt fram emot!
Här kommer lite gamla studentbilder dagen till ära :)










Oslagbar dag <3

» Pappa

Det var en stor dag med mycket jobb innan och efter. Men vilka fina minnen vi har från hela den dagen. Kramar Pappa

Datum: 2010-06-10 / Tid: 18:35:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback