Måndag, Tisdag, Onsdag..

Idag hade barnen sista dagen i skolan, så imorgon o fredag har jag alla 3 barnen hemma så då blir det sol o bad hela dagen lång :) Ska bli jätte kul faktiskt. Idag var jag o alla barnen hemma hos Elin o hennes barn o lekte i deras pool. Efter 4 timmars lek så måste jag säga att jag var helt slut. Men kul var det :) Tack elin m. barn! :)

Måndag o tisdag lekte Jus, Em o jag ute i trädgården i våran lilla uppblåsbara pool och på en så kallad "slip and slide". Hade dock önskat att våran lilla pool var en stor riktig pool, men man får göra det bästa av det. Tur att mormorn o morfarn har pool, o elin ;D Haha.

Ikväll eftermiddagen var jag med familjen o åt glass o firade att barnen har sommarlov :) MYS.
Här kommer lite blandade bilder från dagarna:







» Anonym

hahah tack själva :)



haha sen på sista bilden .. stackars Justin som de ser ut som just tappat sin glass :P

Datum: 2010-06-24 / Tid: 04:42:13
URL: http://wickstrandelin.blogg.se/
» Pappa

Vilka fina kort, Just är en riktig atlet. Kul att läsa och se lite bilder igen. Pappa

Datum: 2010-06-24 / Tid: 08:04:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback