Min dag...

Idag följde jag med barnen till morfarns hus för sol och bad vid poolen. Jag hade ingen bil idag så var fast i huset, och den tanken stod jag inte ut med, så valde att följa med barnen till morfarns hus. Mysig dag med barnen, dock lite ovan vid att spendera en hel dag med ett femtontal 50+ som dricker champange klockan 1 på dagen. Haha, men det var trevligt :)

Vid 7 blev det middag ute på fin restautang med familjen och morfarn. Otroligt god (och dyr) mat, och sedan glass till efterrätt. Jätte roligt var det, jag känner mig som en i familjen mer nu än någonsin, o det känns hur bra som helst. Mormorn är i Florida, o hon ringde när vi åt glass. Hon pratade med alla barnen, med Colleen o Rob o sedan bad hon att få prata med mig oxå bara för att se hur jag mår o hur mina dagar varit med barnen o så :) Kändes jätte roligt att hon ville prata med mig oxå :) Haha, fjantigt kanske, men så är det :)

Sedan blev det mys i park med Elina o Tea :) imorgon stranden med Elina o andra svenskar :D
Nu säger jag god natt :)




Hela gänget :) <3

» Anonym

Nu vill jag inte göra dig mer avis på Elina, men kolla här:



http://blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots/2010/06/happy-midsummer



Sofi Fahrman bland annat var och firade i New York :)

Datum: 2010-06-27 / Tid: 17:57:05
» Pappa

Dricker man Champagne vid så billiga plastbord, kanske är det man skulle ha råd till.

Datum: 2010-06-28 / Tid: 08:00:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback