Phuuu..

Barnen är på sommar camp under dagarna, o jag är ledig en timme extra under dagen. Jag trodde att det skulle bli mkt slappare med barnen i camp. Mer tid att hitta på roliga saker med dem på kvällarna o så vidare.

MEN OJ VAD FEL JAG HADE. Lunch måste fortfarande göras varje kväll, o att packa ner läxan i väskan har ersatts av att packa ner: 2 handdukar i varje väska, 2 olika sett med badkläder, simglassögon, solkräm, flipflopp o ett ombute. I varje väska, varje dag.. Hahaha.

Hundra mer saker att göra nu när barnen är på camp. Inte en enda stund fram tills jag slutar.
Nu ska jag sova.
» Anonym

:-) Roligt att du har att göra, finns de som i alla år har man gjort samma sysslor....men någon lön fick man inte :-)

Datum: 2010-06-30 / Tid: 07:43:29
» Pappa

Tänk att få betalt för vardagssyslor :) och bensin pengar :) Kram från Pappa

Datum: 2010-07-01 / Tid: 07:53:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback