Skärpning!

Jag lovar att jag ska ta tag i att blogga igen.. Men inte just precis nu, haha! För nu ska jag faktiskt till gymet, och det var ju ett atg sen! Haha :) Så det får bli skärpning med det oxå nu!



På måndag är det ett år sedan balen.
Jag kan inte fatta det.

» Shirin

Visst är det sjukt?? Shit. Fina var vi iallafall<3

Datum: 2010-06-03 / Tid: 16:34:06
» Mamma

Ni var sååååå fina...fattar inte heller att det är ett år sedan..å jag fattar INTE att det är sedan nov förra året som jag fick ge dig en kram...här kommer en :-)

Datum: 2010-06-04 / Tid: 00:48:06
» Pappa

Ett jätte fint kort med Kalmars högsta byggnad i bakgrunden haha. Ett år går fort och jag har nästan förträngt alla förberedelser som det var, men Tina påminnde mig om det i veckan, dom ska ha Elins fest hemma hos sig. Fin fin balklänning gumman. Kramar.

Datum: 2010-06-04 / Tid: 07:52:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback