Sommar! :)

Efter att min dag börjat så otroligt dåligt, hade jag svårt att tro att det skulle bli en så bra dag som det faktiskt blev. Pengarna är som det är, absolut inget jag kan göra åt, så dumt att bli för ledsen över det. Som min vän Tea sa, det är ju bara pengar. Värre saker kan hända. (FAAAAAN ändå). Aja, kanske inte ritkigt kommit över det så låt oss prata om det bra ist...

Idag var jag ute o sprang en runda i skogen! :) Väldigt uppfriskande, väldigt jobbigt. Men kände mig väldigt glad efteråt så det var skönt. När barnen kom hem körde jag Em till gymnastiken o sedan bar det av hem till Elin o med Just och Meg så de kunde få leka med hennes två barn som var hemma.
Blev bad i deras pool, vilket även var första gången som jag var med barnen i vatten. Var lite nervös först, men lilla Just klarade sig hur bra och simmade jätte bra, så det kändes skönt :)

Efter 2 timmar i poolen blev det att åka hem till resten av familjen för middag och sedan åkte jag och Meg till biblioteket tillsammans för lite egen tid, ngt som jag känt att vi behöver för att få bättre kontakt, så det kändes jätte bra :) Här kommer lite bilder från idag:



Just o Em somnade i bilen igår :) Söta!



<3



Meg :) <3



Elins familjs pool - inte helt fel i sommar, haha :)



Jag o mina två små troll <3

» Mormor o Morfar

Härligt Du (Ni) har det.

Vi åker till Åland om ett par veckor.

Kram från oss

Datum: 2010-06-04 / Tid: 07:52:28
» Pappa

Himmmmla fint poolområde mm, såg jätte hätligt ut. Kan Just simma? över vattnet haha, inte förvånad egentligen. Längtar tillbaka när man ser bilderna.

Och det där med gymmet, måste du ha kort nu på sommaren eller är det välgörenhet hmmm. Äskar dig. Pappa

Datum: 2010-06-04 / Tid: 07:57:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback