Strand, Pool, Tivoli :)

Mycket mer att tänka på än vad man tror när man ska iväg med 3 barn en hel dag, haha. Jag var trött redan innan vi hann lämna huset tror jag ;D. Dock haft en underbar dag med barnen idag. Kunde nog inte bli så mkt bättre :)

Började med 3 timmar på stranden, och sedan 2,5 timmar i poolen :) Sandslott, vattenkrig, hopp, ja allt! :) Som om inte det vore nog, så slutade kvällen på tivoli med hela familjen, o även middag på restaurang. En riktig familjedag :) Dock är jag helt slut nu.. och bränd. Haha. Jag smörjde in barnen,men var så fokuserad på dem att jag glömde smörja in mig, så hann bränna mig. Typiskt.



Em o Justin i sanden :)



Nedgrävd Em :)



Beach Meg ;D




Just med hans älsklings pålägg :) haha



Jag o min älskling <3




På mini tivolit :)



Jag, Just, Em åkte Rainbow tillsammans.
Jag dock av skratt för Just skrattade hysteriskt o skrek Oh My God hela tiden

» Pappa

Just är kung haha. Såg ut som en jättemysig dag efter allt packande. (Johan såg Just nya tuppkam och det passar honom tyckte han -It`s so fun som C säger:)

Datum: 2010-06-25 / Tid: 09:11:33
» Mamma

Du måste vara den bästa AU-pairen!

Datum: 2010-06-25 / Tid: 10:05:29
» Morbrorsan....=)

Glad Midsommar Malin =)

Finns det nån sån dag i USA?Troligtvis inte!!Men ska ta en nubbe extra för dig=)

Datum: 2010-06-25 / Tid: 10:38:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback