Tisdag morgon..

Dagen borjade bra, tills min lilla pojke ramlade vid busstopet o skrapade upp sin hand. Han grat jatte hogt, sa jag trodde han var doende, haha. vad radd jag blev. Sprang dit hur snabbt som helst och fick upp tankar om ambulans i huvudet o hittar ett litet litet sar pa hans hand, men jag klagar inte. Heller det en doende liksom, haha.

Jag fick iaf ta med honom hem, o plastra om honom o pussa lite pa honom. Det roliga var att sa fort vi kom hem sa tyckte att det var skit haftigt med ett sar o att han o jag skulle aka bil sjalva till skolan utan hans systrar. :)

Idag ska jag traffa tva nya tjejer som bor jatte nara mig. En tjej fran Brasilien som heter Clarissa och en tjej fran Sydafrika som heter Avril. De ar oxa lediga under dagarna da deras barn ar i skolan, sa jag hoppas att vi kommer klicka, for isf vantar manga roliga stunder pa stranden med dem har tjejerna i sommar, haha :)

For ovrigt sa saknar jag Farmor och Farfar jatte mkt idag. For jag har inte pratat med dem pa jatte jatte lange nu. Skulle ringa dem, men mitt telefonkort ar slut :( Och brev, assa herregud vad sakta det gar o skicka brev o fa svar.. hur overlevde man forr i tiden?

Mormor o Morfar, Funkar eran skype eller inte? Kanske kan prata imorgon? :) Saknar er oxa. tank att det ar snart 7 manader sedan vi sags..
» Mormor o Morfar

Den funkar, men Du måste godkäna oss som Din vän anars så går det inte. Jag har skickat flera ggr,så bollen ligger hos Dig.

Kram från oss

Datum: 2010-06-08 / Tid: 18:16:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback