Underbar dag i NYC :)

Idag klockan 12 åkte jag och Elina in till New York, och gud vilken bra dag det blev! :) Började med en runda i Midtown och turistiga Time Square, var länge sen vi var där i dags ljus, så det var dags igen. Efter det blev det Bryant park där vi satt ner med två andra svenska tjejer som Elina känner. Jätte trevligt var det.

Efter det bar det av till China Town, och sedan Little Italy för att träffa Tea och Angelica (en ny tjej som bor 20 min från mig) där vi åt middag. Lasangen där är oslagbar! Sist men inte minst, en promenad och shoppingrunda i underbara Soho. (Dock ingen shopping för min del eftersom Yousif kommer på torsdag).

Underbar dag! Tack tjejer!
Här kommer lite bilder från idag och även några från igår från Ems gymnastik show och middagen med familjen på kvällen! Varit en lung, men väldigt mysig helg. Det märks att man känner sig hemma här och i New york. Idag hade jag inte ens med mig kameran in till NY, skit tråkigt. Haha. Som tur var hade Elina med sig sin :)




Em innan showen som hade 80tals tema!



Just o Em, haha! Söta eller vad?



Em in action :)



:)



:)



Elina och jag - turistbild från Time Square



Jag, Tea, Elina, Angelica i Little Italy efter middagen :)

» Pappa

Glömde du kameran Malin hmm inte likt dig hahah. Hörs, inte hemma ikväll förrän ca 9. Pappa

Datum: 2010-06-07 / Tid: 07:19:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback