22 grader varmt, woohoo..

Gymet. Picknik med Nina o hennes barn. Hem. Picknik med mina barn. 22 grader varmt. BIKINI. Klarblå himmel. Nästintill vindstilla. Fått pengar till nytt headset av mamma. Underbar kväll med barnen. Det var underbara dag här i New Jersey, väldigt kortfattat. Jag låter bilderna (med mina nya kamera) tala för sig själva :) 
 



Nina och hennes små




Kossor, grisar, får m.m tittade vi på :)




Söta eller vad?


Tonfisksallad, ägg + kaviar fanns med som lunch :)




Picknik med mina barn + vän till Meg




<3




Jag och Em <3

» Pappa

Hej!! Jätte fina bilder och kul att se dig, barnen och Nina. Ni gömde väl Kalles tuben så ingen främling kom och besvärade er haha. Snygg reklam.

Pappa

Datum: 2010-03-19 / Tid: 07:11:28
» Becka

Det ser himlans härligt ut! Vill också ha värme nu! Och tummen upp för bloggdesignen :)

Datum: 2010-03-20 / Tid: 09:51:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback