: ) <3

Jag hade fel. Det blev en jatte bra dag. Jag har pratat med pappa, mamma, Yousif, Martin (sa bara hejda, men iaf, haha), mormor o morfar har kommenterat min blogg. Jag har kollat flygbiljetter till Pappa o Asa som kommer i maj, traningen pa gymet gick jatte bra, jag sag 3 avsnitt av sex and the city vilket fick mig att skratta o ta det lungt ett tag, o jag satt o pratade med Col o Rob i en halv timme efter middagen o haft jatte kul med barnen! En kanon dag! Den enda trakiga var att jag precis missade farmor som var ute i Smedby bara 10 min innan jag ringde pappa. Sa det var lite trakigt.

Man skulle till o med kunna tro att det ar min fodelsedag idag, for mormor o morfar har gatt med haven hemma (for att jag klagade pa att det kostade sa mkt att fixa haret) o "samlat in' 500 kr till mig. TACK TACK TACK! Det hade ni verkligen inte behovt, men jag ar jatte tacksam! Det ar svart att leva pa au pair lon nar man sparar till en resa o maste kopa massa saker infor den.
Som om inte det vore nog, sa har jag fatt en troja av Meg! Haha, dock inte hundra procent frivilligt. Hon o hennes kompis var o shoppade, o hon kopte en gra topp med ganska for mkt urrigning for en tioarig flicka. Sa hon far inte anvanda den for Colleen, o det ar en Large i barnstorlek sa Col bad mig testa den o haha, den passade utmarkt! Meg tyckte det var ganska kul anda, o jag lovade henne mina otroligt fula pyjamasbyxor nar jag aker hem, sa det var en bra deal mot en fin troja, haha :)

Imorgon ska jag till Ems skola for att kolla pa en pjas om George Washington. Det ska bli jatte kul o se :) Sedan ska jag hamta barnens mormor vid taget o lite andra sma saker :)
Puss o kram! <3

» Mormor o Morfar

Tack själv, skall in till Kalmar i dag igen.

Serva bilen, hjälpa Jeannette till sjukhuset, så äter vi nog på Rasta. Var på Rasta igår kväll också och käkade ströming, tjejerna där hälsar så mycket till Dig.

Kramar från oss så blir Du ännu gladare !!!

Datum: 2010-03-03 / Tid: 08:37:00
» Marie

Hej Malin! Läser din blogg flitigt som du vet! Roligt att följa dig och läsa om din "vardag" over there! Gått promenad i solskenet nu med Ida i vagnen, våren är på väg! Sköt om dig! Kram Marie med familj

Datum: 2010-03-03 / Tid: 12:21:38
» Pappa

Har inte hunnit kolla biljetter idag, och imorgon är det bandy till kl 20.00. Kanske kan vi prata då.

Älskar dig. P

Datum: 2010-03-03 / Tid: 23:10:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback