ÅÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖ!

Wooohoo, som ni ser på rubriken så är min data äntligen här! Och jag har jätte problem med att skriva for jag glömmer verkligen bort att jag kan anvanda åäö... Haha, ja ni ser ju sjalva! Jaja, ge mig några dagar så ska det nog vara som det var innan, man vanjer sig ju ganska snabbt. :)

Jag blev verkligen överlycklig när jag såg att min data hade kommit. Dock var den nästintill inbrottssäker, for det tog over 15 minuter för mig att komma in till sjävla datan, haha. Bra jobbat pappa, för den höll alldeles utmärkt :) När jag såg att det även fanns tva vecko revyn, ett jatte gulligt kort där både pappa, Åsa, oscar o johan skrivit var sitt egen minibrev, bleev alt ännu bättre. Fick även ett brev från farmor o farfar :)
Blev så glad att jag började gråta :D Kanon överraskning. Ska verkligen försoka att spara iaf en av Vecorevyna tills jag åker till Las vegas. det ar ju faktiskt en flyg resa pa 5 timmar + tid pa flygplatsen. Om två veckor åker jag. Tiden går verkligen snabbt. Snart har jag även varit här i 4 månder, kan ni fatta det?

Nu ska jag se lite pa tv, innan jag lägger mig :)
Puss o kram   (ÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖ, jag är så himla glad.)

» Pappa

Hej Gumman! Bra att datan holl hela vagen, hade blivit forvanad om den inte hade gjort det haha. Vi hade jattekul nar vi gjorde kortet som du forstar. Tog kort pa datan innan jag skickade det om det skulle handa nagot pa frakten over. Alskar dig. Pappa

Datum: 2010-03-12 / Tid: 06:28:08
» Mormor o Morfar

God morgon Malin

Jag är lika glad som Du, fick hem min dator också i går. Skall koppla in den nu så att vi kan ses och höras på skypen. Skall opereras på måndag på O-hamns

lasarett. Så kan vi ut och resa när det blivit bra,

vi har 4 st resor o kryssningar bokade nu. Kanske en till idag. Mormor jobbar hel dag idag, 3 Månader till så är hon hemma på heltid.

Kramar från oss till Dig



Datum: 2010-03-12 / Tid: 08:47:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback