Bilder från praden idag :)

Jätte mysig dag med Ninas värd mamma och släkt. Lunch och middag ute i trädgården med 30tal trevliga människor och barn. Tittade på paraden och myste i solen. Kvällen spenderades hemma med familjen. Åkte iväg en runda för att köpa årets första glass :) Det var mys. Har även börjat packa inför Vegas. Dagarna kommer gå snabbt innan jag åker.. Väldig snabbt. Yousif lämnar sverige tidigt imorgon :) Spännande, han har inte träffat sin mormor och morfar på 15 år. Så det är verkligen på tiden :) Glad för hans skull. Nervös för min skull, för på torsdag är det min tur, hahaha!

Paraden var grön, irlänsk, väldigt amerikansk o så mkt säckpipspelande att jag aldirg behöver höra det mer i hela mitt liv för att vara nöjd. Ganska imponeranade dock att så många kunde spela det. Eller, ganska konstigt snarare, haha.

Här kommer lite bilder från idag :)


 




 





 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback