En seg dag..

Jag är så glad över att jag har min data här hemma hos mig i Usa nu, det känns så mkt skönare att sitta här nere på mitt rum o kolla runt på sidor, blogga o maila i lung o ro. Underbart! Idag jobbade Rob hemifrån, o jag hade ändå en data hela dagen, kändes jätte bra. Haha :)

Min dag har varit jätte seg, haha. Jag har varit så obeskrivligt trött att jag somnade brevid datan idag när jag chattade med mamma. Det var hemskt. Som tur var kunde jag slita mig ur sängen, och åka iväg till mitt solarium för att försöka få lite färg innan Las vegas, för då är det dags för klänning o ballerina skor, woohoo..

Mycket lek med barnen idag, ibland är de verkligen så himla roliga med deras kommentarer, man önskar verkligen att man kom ihåg allt dem säger, men tyvärr så glömmer man ju så himla snabbt. Idag skrattade så jag dog åt Just, haha.. Han är underbar :)

Ja, alltså inte mkt att skriva om idag. Missade en middag med Elina o hennes kusin o bror för var tvungen att jobba, så det var tråkigt. Däremot är jag ledig imorgon kväll, för då fyller Nina fina år, så då ska jag ut o äta middag med henne o hennes värdfamilj, så det ska bli trevligt. Hemma är ju klockan över 12, så grattiiiis Nina, svensk tid :) <3

» nina

Tack älskling!! <3

Datum: 2010-03-16 / Tid: 03:43:14
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback