:(

Det har lackt vatten fran ngt som tillhorde det gamla kylskapet i flera dagar, sa det har runnit ner genom golvet, ner i kallaren, over soffa o golv. Sa det ar mkt vatten over allt. Ingen sag det, inte ens jag som passerar hundra ganger om dagen. Tyvarr kollar man ju inte upp i taket sa ofta.

Hoppas att det loser sig bra. Tycker synd om min familj har :/
Imorgon blir det iaf frukost med Josse o sedan gym. Pa kvallen ska jag traffa min Nina fina.
» ninis

Åh va jobbigt gumman! Stackare!

Lycka till på gymet imorn min snäcka! Ses på kvällen:D

Datum: 2010-03-05 / Tid: 04:22:23
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/
» Gunilla

Hej Malin!

Vad fin du blev i håret!

Kram

Gunilla

Datum: 2010-03-05 / Tid: 10:41:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback