Grattiiis Nina Fina <3

Ett stort Grattis till Nina som fyller 22 år idag :D. Kvällen har vi spenderat tillsammans med hennes värdfamilj på reastaurangen Chili, med förätt, varmrätt och tårta. Haha :) Det var hur trevligt som helst, så tusen tack att jag fick följa med. När jag kom hem till min familj igen, hade Meg bakat tårta med flickscouterna idag, så då var det bara att hugga in igen, hahahaha! Tro mig, det kan bli för mkt av det goda, haha!

Idag fick jag även en jätte överraskning, MIN KAMERA KOM IDAG! Beställde den sent på söndag kväll, och de sa att det skulle ta 5-7dagar innan den kom, så kom den idag :D Kanon ju!.
En annan sak som kom tillbaka idag.... VÅREN! Ballerina skor o ingen jacka :D Sånt gillar vi.. Woohoo!
Varit en jätte bra dag :) Hoppas allt mår bra hemma, saknar att prata med familjen men det går inte eftersom mitt headset är sönder. :( Saknar er, o tänker på er mkt :) <3

 

» nina

Tack så mkt gumman!! du är bäst!

Datum: 2010-03-17 / Tid: 03:25:49
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/
» Pappa

Var det Em som gick till skolan i Ballerina skor? Då är det verkligen VÅR, hon gick ju i Ballerina skor när det var sol och snö haha. Älskar dig Pappa.

Datum: 2010-03-17 / Tid: 07:52:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback