Hall tummarna!

Idag skickas min data fran Sverige, hoppas det kommer fram lika hel som den ar just nu! Haha! Nu ska jag ivag till gymmet en runda, o sedan hem.. Kanner redan nu hur trakig denna dagen kommer bli o att jag ar lite ledsen, hoppas att jag kommer kunna trana bort det pa gymet nu.

Har jag inget att gora kan jag ju alltid tvatta var hund. Det ar ganska jobbigt att klappa honom o halla andan haha :) 






» Mormor o Morfar

Håven är tömd ca. 70 USD på väg.

Skall i till Kalmar nu Aktiespararna har träff på Jenny Nyström-skolan.

Kram på Dig, så blir Du glad igen.

Datum: 2010-03-02 / Tid: 15:44:19
» nina

Du, du vet att du kan komma hit va? då du blir glad:D

Datum: 2010-03-02 / Tid: 18:24:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback