Min helg, (mkt forkortat)

Fredags middag med Nina, as mkt skratt, alla somn jobbar skrattar at oss for vi far in as mkt mat o ater jatte lite, 4 olika fragar om de kan fa lite, Kul skamt? Nej.. haha?
Efter det; Hemma fest med amerikanska killar o tjejer, biljard o ol spelet beerpong, musik, jatte trevliga manniskor, spanska, svenska, amerikanska, marissa, en flickvan till en kille som var dar som var helt underbart trevlig, lamna sent for att ata pa en diner som har oppet 24/7. SOVA!

Lordag; josse sov hos mig sa vaknar, shopping, sloa framfor tvn, den grona milen, Forest Gump, sova, vakna, middag med familjen o josse, tea kom, spelade spel pa kvallen, somnade framfor film igen.

Sondag; sov laaaange, huvudvark sa jag dor, gar over efter fet amerikansk fruskost, josse sov hos mig igen, ser lite pa film innan hon aker hem. VARVADER i New jersey, lekte med barnen ute, pratade med pappa pa skype, somnade framfor tvn igen, vaknar av skirk = barn som leker, Cols syster o barn pa besok, middag med dem, blogga, o NU; Oscars galan. Tillskillnad fran Sverige slipper man sitta upp klockan halv 3 for att se det live, Haha :) Imorgon ar det mandag igen.. Vart tar tiden vagen?

Las vegas om 18 dagar. Hoppas att det ska bli kul. Behover verkligen vara ledig nu. Jag alskar barnen sjukt mkt, men efter att Em har sprutat parfym overallt i huset ikvall, sa kan jag inget annat an att langta harifran. haha.
» Shirin

Saknar dig gumman, grymt mkt. jag diggar dina busiga barn=D haha. Hoppas allt annat är bra oxå. älskar dig<3

Datum: 2010-03-08 / Tid: 11:41:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback