Morgonstund har blod i mun..

Mina barn ar alltid sa underbart sota nar dem sover. Sa lugna, tysta o fridfulla.. Vilket ar langt ifran vad dem ar nar dem ar vakna. Emily var forst ut med att bli vackt idag, o nar jag vander denna underbart sota lilla tjej om, sa har hon blod runt hela lapparna, hakan, o kinderna. Jag var nara pa att skrika till, for hon sag verkligen helt hemsk ut! Efter nagra djupa andetag, borjar jag sakta vacka henne o bar in henne till badrummet sa jag kan torka bort det varsta av blodet innan hon far kolla sig i spegeln. Hade hon sjalv sett det, hade hon nog trott att det var jatte illa med henne, for det sag verkligen hemskt ut.
Som tur ar verkade det "bara" som att hon bitit sig i lappen i somnen, sa det var inte sa illa som det sag ut. Tack gud for det.

Nu ska jag tvatta o stada upp lite snabbt, o sedan ska jag hem till nina for lunch o promenad. Det ar oveeeeeer 14 grader har idag! WOOOOHOOO! Varen ar har :)
Puss o kram

» Becka

Ah, hjälp. tur att det inte var värre än så! Vad kul att våren har kommit till er :) Saknar dig, gumman <3

Datum: 2010-03-08 / Tid: 21:19:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback