Ny desiiiign!


Woohooo :D Jag älskar min nya design på bloggen. Vad tycker ni? (ja, morfar... det är fortfarande min blogg, samma hemsida o allt, bara ett nytt utseende, sågå ingen stans, haha).

En jätte gullig tjej som heter Adeline har gjort den åt mig, och jag måste verkligen tacka henne för hennes tålamod. Jag mailade henne hur många gånger som helst med små saker jag ville ändra på. Tack så jätte mkt, jag är jätte nöjd. Gå in på hennes sida, man kan beställa bloggar av henne där :D <3

Barnen kommer hem från skolan om 1 och en halv timme, det är underbart väder o jag har fortfarande inte gått utanför dörren. Får bli ändring på det när barnen kommer hem, då blir det en cykelrunda o kanske lite baseball. Jag har erbjudit mig att jobba ikväll så Rob o Colleen kan äta ute eller gå på bio. Ha lite vuxentid tillsammans. Det var egentligen bara en täckmantel, för jag vill se filmen Princess and the frog, och om jag ser den med barnen ser det lite bättre ut, hahahaha! :)

Kram på er där hemma!

» Y.N

Habibi det är en jätte fin design :) hade jag haft blogg skulle jag säga till den duktiga tjejen att fixa en åt mig :) men tyär så tror jag inte att det skulle ha blivit många inlägg på den :P

den är jätte fin :)tyckte om ditt namn jätte mkt :)



P.S. I Love You

Datum: 2010-03-19 / Tid: 19:16:59
» Adeline

Jag vill bara tacka för komplimangerna & säg att jag tycker att det är superkul att du blev nöjd! Tycker också att designen blev väldigt fin & passar dig.



Kram/Adeline

Datum: 2010-03-19 / Tid: 19:18:36
URL: http://adelinez.blogg.se/
» Elin

riktigt snygg design malin ! :D

Datum: 2010-03-19 / Tid: 19:22:12
» Pappa

Hej gumman! Snygg blogg, jag såg det tidigare idag.

Håll den lika intressant och kul som innan så är det super. Vill Adeline ha några tips från mig tror du, haha. Pappa älskar dig. Kram

Datum: 2010-03-19 / Tid: 19:40:49
» Mormor o Morfar

God Morgon Malin.

Kallar inte detta för en justering av Din blogg, det måste kallas för en total renovering. Senaste modet inom blogg kanse. Fint väder har Du i New Jersey, här är dett grått men våren är på gång +7 nu kl:9.00

Kramar från oss

Datum: 2010-03-20 / Tid: 09:03:59
» Jasmin

Mycket fin blogg vännen :) Är avis på de fina vädret ni har :P vi har +9 sol :)

Datum: 2010-03-20 / Tid: 16:00:46
URL: http://misspersian.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback