President tema : )

Idag var jag pa Ems skola o tittade pa hennes foredrag/pjas om George Washington, vilket var ur gulligt! Haha! De satt alla i sma hattar av papper som du hade gjort, o gick upp en o en for att lasa upp sin text om George. Fick aven se Ems pojvkan, o maste saga att tjejen har bra smak ;D Haha! Den sotaste killen i klassen maste jag nog saga :)

I ovrigt har dagen varit en sadan dar skit som man bara vill radera. Orkar inte ens beratta varfor det har varit en skit dag, onodigt att lagga ner energi pa det nar man precis har blivit glad efter att ha pratat med bade Yousif o Nina, tva valdigt viktiga personer i mitt liv! Far forsoka kommer ur min minidepression, men det ar svart. Gymmet imon iaf, det ska bli skont!

Har kmr bilder fran idag, o aven tva bilder pa tva teckninar som Justin har gjort. Se ni vilka presidenterna ar? Haha!




Em efter redovisningen





Haha, klockren!




» Mamma

Slående......:-)

Datum: 2010-03-04 / Tid: 09:57:29
» ninis

Aaaw du är viktig för mig med!:D

Datum: 2010-03-04 / Tid: 16:39:40
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/
» Yousif Nahab

Älskar dig Hayati... Du är mitt liv ska du veta :)

Datum: 2010-03-04 / Tid: 19:39:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback