Snodroppar och Pasklilja!

Det ar sant! Varblommornar har kommit! O det ar underbart :) Idag var det over 16 grader har, o jag satt ute pa trappen i over tva timmar o laste, lyssnade pa musik o njot av solen. Min data kom inte idag, men det gjorde inte sa mkt, solen fick mig att ma sa bra att jag glomde besvikelsen. Hoppas att den kmr imorgon :) . Skippade gymet, kande ingen motivation att aka dig eftersom vadret var sa himla fint.

Nar jag kom in o tittade mig i speglen sag jag till min forskrackelse att mina axlar var helt roda, jag som aldrig branner mig! Som tur var, sa var det inte sa illa om det forst sag ut, o nu ar dem bara lite roda, sa hade nog lite tur dar. Maste nog kopa en solskyddsfaktor ganska snart, solen ar stark redan nu :)

Efter jag skjutsat Em o Meg till gymnastiken akte Just o jag hem for att gora laxor. Efter det akte vi ut pa en cykeltur tillsammans i over en timme. Dock tar man sig ingen stans fran mitt kvarter for det ar bara stora vagar, hahaha, sa vi cyklade 7 varv runt vart omrade, som tur var bytte vi hall lite da o da, for att gora det hela lite mer intressant. Man fick iaf se grannarna fran olika hall ;) haha.

Tror att vadret ska bli lika fint imorgon, sa far se om det blir gym eller bara vara hemma. Kanske kan ringa o se om ngn vill ta en promenad eller ngt, det vore skont. Gar helst inte runt mitt omrade imorgon oxa, kanns som jag kommer trottna pa det efter forsta veckan pa barnens kommande sommarlov. Haha.
Sov gott dar hemma, puss o kram!
» ninis

Jag är alltid öppen för promenad med barnen :)

Datum: 2010-03-10 / Tid: 05:19:41
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/
» Pappa

7 varv runt kvateret är riktigt bra träning, man kan säga att du körde spinning fast inte på gymmet haha. Fint väder här också. Kramar P

Datum: 2010-03-10 / Tid: 08:22:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback