SOOOOL!

Over 15 grader idag! Helt jalva underbart! :) Hall tummarna att min data kmr imon! Ska komma tisdag onsdag eller torsdag! Det kommer gora mig till en lycklig tjej, det kan jag lova! (snalla laaaaat den vara hel, haha)
Sov gott dar hemma, puss o kram!
» Pappa

Hej gumman! Jag hoppas den är hel också, tror du kommar skratta när du ser min inslagning. Ingen miljövänlig inpackning haha. Håller tummarna.

Pappa

Datum: 2010-03-09 / Tid: 07:14:54
» Mormor o Morfar

Jag hoppas att min dator kommer idag också. Här skiner solen 1+, Nu skall jag gå och laga mat det gör jag varje tisdag jätteskoj.

Kram från Morfar

Datum: 2010-03-09 / Tid: 09:34:59
» Sofie

Ååh gud vad härligt med sol och varmt gumman! Här är det fortfarande minusgrader, men idag var det 1 plus, det var jag glad över!:) Saknar dig!<3

Datum: 2010-03-09 / Tid: 22:32:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback