TACK <3

Tack till Pappa, Åsa, Farmor och Farfar. På fredag kommer en Canon G11, en jätte bra kamera, som jag har fått i en tidig födelsedags present :) Så räkna med många fina kort från Las Vegas :D <3 Jätte glad. TACK TACK TACK!

Idag har jag varit med Josse o ätit lunch o kollat runt i lite butiker. Jätte mysig dag. Inatt vred man även fram klockan en timme, så nu är det bara 5 timmar i tidsskillnad. Så jag är en timme närmare till er hemma nu, haha!
Dags att sova, även om jag inte är så trött ännu. Lär ju vara det imorgon när jag går upp klockan 7.
Nattinatt :) <3

» Pappa

Hej Gumman! Du vet ju redan att G11:an är bra, vi tog ju bara 900 kort med den jag köpte när MB och jag var hos dig. Du kommer ta mycket kort med din G11 och fina minnen under tiden du är over there.

Hörs senare Pappa

Datum: 2010-03-15 / Tid: 21:09:09
» Åsa Blomquist

Hej Malin !

Jag kan inte tänka mig en bättre present än en kamera till dig !

Så jag gläds med dig och hoppas att du tar många fina kort...men det brukar ju bli ett par hundra om jag inte minns fel...

Va bra att Josef fick en sån fiiin tröja , typiskt Tommy. Det roliga är att jag tycker att den är jättefin men jag kommer ju snart så då får jag köpa en själv.Josef belv iallafall jätteglad !

Oscar & Johan hälsar !

Ha det bra Malin !

// Åsa

Datum: 2010-03-16 / Tid: 08:12:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback