The Beach! <3

Wooohoo, idag, den 20 mars, har jag soooolat på stranden i bikini :D och stoppat tårna i iskallt hav :) Haha. Underbar dag med underbara tjejer. Las vegas på torsdag för att träffa Yousif. Kan livet vara bättre än så här? Jag tror inte det just nu.. :D

Nu börjar New Jersey visa sin rätta sida. Jag visste inte att det fanns så mkt människor här? Haha.. Hunndratals människor idag runt omrking stranden, solade, promenarade, shoppade, åt lunch. Var har alla varit under vintern undrar jag? Haha.. Börjar till och med få intrycket att amerikanare är trevliga? Men jag kanske har fått solsting.. Nej nu var jag elak, många är trevliga här.. Det är bara många som inte är trevliga oxå.

Säkert över 23 grader idag med ganska mkt vind. 50% av alla på stranden hade jeans o tjock varm tröja och 50 % hade bikini. Jag kan ju säga att ena gruppen frös och den andra gruppen svettades, så kasnke ni får en bild av hur man borde ha varite klädd idag. Haha :)

Nu kommer Tea hem till mig snart o vi ska bara ta det lungt och se en film. Imorgon ska jag med Ninas familj på en lite försenad St. Patriks parad. Det ska bli spännande att ta del av det. har dock fortfarande inte inskaffat mig ngt grönt plagg, men får väl klara mig ändå, haha.

Bilder kommer senare ikväll :)
» Pappa

Hej där! Ser jätte fint ut nere på stranden. Nästan tur att vi inte åkte dit i februari MB, du och jag. Jättefina kort du har tagit haha. Ha det. P

Datum: 2010-03-21 / Tid: 08:05:10
» Yousif

skönt för dig älskling :) vi kommer ha as kul i LAS VEGAAAAAAAAS ;D torsdag nästa vecka är du i min famn igen :')



P.S: I Love You

Datum: 2010-03-21 / Tid: 12:29:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback