<3

Imorgon åker jag in till New York för att möta pappa och Åsa :) 28 grader och sol kommer helgen att bjuda på :) Haft jätte bra dagar här hemma i New Jersey, uppdatering kommer på söndag eller måndag när jag kommit hem. Hoppas ni alla får en jätte bra helg :) <3




Kärlek <3

» Mormor o Morfar

Jättemysigt verkar Du ha det med Dina barn. Imorgon skall vi fira Jeannette.

Datum: 2010-05-21 / Tid: 22:05:57
» Mdicksson

Åhh vilken härlig bild!

Datum: 2010-05-24 / Tid: 15:07:25
URL: http://mdicksson.blogspot.com
» Åsa Blomquist

Hej Goding !

Denna bilden är jättemysig på dig och barnen. Precis som som hela veckan tillsammans med dig i USA.

Jag får tacka dig för gott sällskap i alla butikerna.

Har kollat kontot idag och då fick jag bevisat att det har blivit en del shopping.... Johan och Oscar var nöjda och alla kläderna var precis lagom , vilken tur ! Vi fick ju slita hårt med byxorna.. Är trött idag eftersom jag inte sov en blund på hela natten , men det gör inget ! Är så jättenöjd med hela resan ! Hälsa alla i familjen . Oscar och Johan hälsar också !

Stor kram till dig !

Oscar , Johan och Åsa :)

Datum: 2010-05-26 / Tid: 18:33:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback