6 månader i Usa :D

Igår firade jag 6 månader här i Usa. Jag kan inte riktigt fatta att tiden har gått så fort och att man faktiskt är halvvägs nu. Om bara 2 månader kommer man tänka att nu åker jag hem om 4 månader, och det känns som att det är jätte lite tid kvar här nu. Ska njuta till 100% det vill jag lova :) Känns som att det kommer bli en underbar sommar här :)

Jag kom precis hem från tågstationen för att se om pappa och Åsa var på tåget. De har ingen mobil, så det är lite svårt att veta när de kommer så jag får åka och kolla alla tåg från och med nu, haha! Kändes lite spännande att stå där o hoppas att de skulle gå av, dock inte så roligt när man såg att tåget började rulla igen och man insåg att de inte alls var med på det tåget. (så länge de inte missade att det var där dem skulle av, haha).
Nästa tåg kommer om 35 min, så då blir det att åka dit igen, tur att det inte är långt. Barnen kommer hem kvart över 3 och deras tåg kommer vid 3, så då blir det full fart hem för att möta barnen och ingen vila för pappa och åsa, det vill jag lova! Haha! :)

Idag fick jag ett brev av Liselott, Magnus, Elsa och Edit. TUSEN TACK! :) Blev jätte överraskad och överlycklig! Söta Elsa hade målat en jätte fin teckning till mig som jag ska hänga upp på min vägg i mitt rum :) Där kommer mästerverket passa in hur bra som helst :) Ska försöka ta kort och lägga upp när bilden är på plats! :)

Nu ska jag vika lite tvätt och hålla tummarna för att pappa och åsa är på nästa tåg! :)


» Mormor o Morfar

Aska i luften i London idag, kan bero på detta.

Kram och Godnatt

Datum: 2010-05-17 / Tid: 23:17:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback