Avsked :'(

Nu har vi haft våran sista måltid tillsammans vi tjejer som hållt ihop i ur och skur i över 5 månader. Självklart hade vi middagen på vår favoritrestaurang Broadway, och åt Ceasar sallad som vanligt. Känns jätte tråkigt att säga hejdå till Josse, framför allt efter alla underbara helger vi haft tillsammans nu på sista tiden :( Usch, tårar och många kramar, och även mkt skratt blev det. En underbar middag! Jag blev oxå firad av tjejerna, fick en jätte fin tröja - en riktig "Malintröja", en parfym som jag ville ha, underbart fina skoooor, och - jag fick mina favoritöronhängen (IGEN) hahaha!

Jag fick världens finaste öronhängen av Nina i julklapp, och efter en utekväll så tappade jag det ena av dem och var var så ledsen! (har fortfranade kvar det ena ihopp om att det andra skulle komma fram på ngt märkligt sätt). Men nu iaf, så fick jag ett nytt par :D Lycka till fullo! Haha <3 Älskar er tjejer, ni är underbara och jag känner mig verkligen lyckligt lottad av att fått träffa er alla! <3

Josse, älskade vän, trevlig resa så hörs vi när du landat! <3 Love ya!

(PS. (lite pinsamt) MEN.. Imorgon när jag har slutat jobbar efter 9 så ska jag och Nina ut en tur för att smygkolla på John Bon Jovis hus, för vi åkte förbi det ikväll och det var jätte upplyst och så jävla vackert, men vi hade en bil bakom så kunde inte stanna till tyvärr. På dagen har vi bara sett färgen på huset, men när man kom från andra hållet och dte var mörkt så såg man jätte bra! Kändispoäng till oss ;D haha. )





» Mormor o Morfar

Det sker ständiga förändringar i livet på både gott och ont. (Mest på gott, förhoppningsvis)



Kramar från oss.

Datum: 2010-05-13 / Tid: 08:46:55
» Pappa

Det är skönt med så goa vänner, och ni kommer ju träffas igen och ha roligt. P

Datum: 2010-05-13 / Tid: 19:42:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback