:(

Jag var inte vad jag ska ta mig till. Jag är verkligen jätte ledsen just nu. Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra mellan mig och min äldsta tjej Meg. Hon är så otrevlig och elak mot mig hela tiden, och jag försöker att inte ta det personligt, men nu har dte varit så här i över 3 månader, och det börja bli lite svårt att inte göra det.

Jag kallar henne fina och gulliga saker, även när hon kastat en elak kommentar eller dumförklarat mig. Jag skämtar med henne, kittlar henne, busar med henne, försöker hitta på saker med henne, låter henne se på tv ibland fast de inte får göra det på vardagarna. Jag berättar små hemlisar och andra saker bara för att hon ska känna sig speciell och utvald. Men, det enda jag får är ett sluta, eller ett bortvänt huvud när jag försöker pussa henne.

Självklart har vi bra stunder oxå, men de blir allt värre o värre och det kanske bara är 10% av all tid :(
Jag vet inte vad mer jag kan göra. Jag orkar inte mer. Jag är skit ledsen.

» Tea

Älskade vännen, vi ska se till att det här löser sig! Jag funderar på att hälsa på Nina imorgon vid typ tolv (har inte pratat med henne än). Kanske vi kan ses? <3

Datum: 2010-05-04 / Tid: 05:19:15
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
» Pappa

Det låter som du gör jätte mycket för henne. En 10-11 åring är inte lätt här i Sverige heller men allt är ju mycket mer och större over there :) så jag kan tänka mig hur jobbig Meg är:(

Du fixar det gumman. Älskar dig. Pappa

Datum: 2010-05-04 / Tid: 05:47:44
» Blåsfisken från trekanten (:

Hej!

Vad jag minns hur du är med barn så är du ju avgudad av dom! Det är bara barntrots, jag var såndär jämt när jag var liten. Förstår att det är jobbigt men du är säkert awsome! Ville bara skicka lite pepp, följer din blogg och har gjort hela tiden. ta hand om dig!



Datum: 2010-05-07 / Tid: 23:40:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback