:)

Sool Sool Sool, underbar soool :D Fan vad glad man blir, haha! :) Barnen är i skolan nu och jag ska iväg med Elina och Tea för att hämta upp våra vänskapsarmband.. Ska bli spännande :) har även lite små saker jag lovade Colleen att jag skulle hjälpa henne med att byta o köpa, så det blir det oxå.

Varit en ganska bra morgon, dock hade lill killen lite ont i halsen. Sedan var jag dum nog o frågade honom när han åt frukost hur hans hals kändes, o påminde honom, så efter det kunde han inte ens äta längre, haha. Tvingade i honom lite yogurt och sa att han måste ta lite medecin om det är så illa. Slutar med att ligger o skriker o gråter på golvet och vägrar öppna munnen. Haha. ILLA! Dock öppnade han äntligen munnen efter att jag mutat honom med 2 chips och hotat med att han inte kommer kunna leka ute med mig o tjejerna idag om han inte tar medecinen så han blir bättre. Hahahahha, bra att muta o hota barn va? Här snackar vi hög kvalite på mig som au pair.

Aja, sånt är livet :) Megan o jag hade en bra morgon, WOOOHOOO! första på... ja, har vi ens haft ngn? Nej, förlåt.. jag skojar bara. klast vi har haft det (eller ljuger jag nu :S) ;D Okej, nog skämtat. Meg o jag ska nog lösa våra problem. :)

See u later!
» Tea

haha! :D

Datum: 2010-05-05 / Tid: 17:01:23
» Pappa

Mutor är jättebra, ett tag :) Hot kan vara svåra att leva upp till, haha. P

Datum: 2010-05-05 / Tid: 22:51:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback