.....

Idag har jag:

- jobbat 15 timmar (minus 1,5 då vi åt midag o tårta men det gjorde ju alla andra oxå)
- tvättat 3 omgångar tvätt
- vikit ihop 3 omgångar tvätt
- bakat tårta till barnens farmor
- tagit hand om Just hela dagen med lunch, snack, dricka, film, temp osv då jag vanligtvis är ledig
- lagat middag till 10 pers
- gjort sallad till 10 pers
- gjort 3 lunchboxar till barnen för skolan imorgon
- hämtat barnens farmor och farfar från tåget
- gett barnen ett bad
- plockat upp o städat inför städarna
- haft huvudvärk under hela tiden

Självklart brände jag mig på jävla ugnen oxå. Mitt på armen, som säkert blir ärr för livet.
Jag ska inte klaga, min familj här säger Tack till mig nästan varje kväll när vi säger god natt.
Men Idag, ingenting... Inte ens ett tacksamt leende eller beröm för tårtan. Känns väldigt otacksamt efter
att man jobbat o kämpat så mkt för att allt skulle vara klart inför födelsedagsfirandet.. Min familj är underbar, jag är jätte glad o det är inte mkt jag har att klaga på. Idag behövde jag verkligen det där lilla tacket!

Känner mig ensam.


» Tea

du är så duktig, malin! och så snäll. i love you! <3<3<3

Datum: 2010-05-07 / Tid: 04:07:08
» Pappa

Bra jobbat, en tuff dag på jobbet, men ibland blir det ju go-dagar också. Pappa

Datum: 2010-05-07 / Tid: 06:42:53
» Mormor o Morfar

Behövt en så duktig Tjej vid min sida idag, har gäster ikväll. Mormor jobbar heldag idag. Jeannette och Martin kommer. Vi har ju lagat mat tidigare Du och jag (korv stroganoff) kommer Du ihåg ????????

Kramar från oss. (Vi saknar Dig särskilt mycket ikväll)

Datum: 2010-05-07 / Tid: 09:02:59
» rebecca

Var är du au-pair? :D

Datum: 2010-05-07 / Tid: 18:14:42
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
» Anna Berglund

Åwh Malin <3 Jag tycker att det låter som om du har varit jätteduktig!!! Hade velat träffa dig ngn dag, men du är ju en bit bort... är du haj på skype?

Datum: 2010-05-10 / Tid: 09:03:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback