Födelsedagsmiddag hos Elina :)

Vackra Elina fyllde 22 år i fredags och det firade alla vi tjejer med en middag hemme hos hennes värdfamilj :) Jätte trevligt och jätte god mat :) Dock var vi alla lite sega idag, men vi kom igång på slutet :)

Om några timmar går Pappa och Åsas flyg mot New Jersey! Woho :) Imorgon träffar jag dem äntligen! Ska bli jätte roligt :) Har en rolig vecka framför mig!

Här kommer lite bilder från idag :)




Alla vi <3



Jag med Elinas värdbarn Maggie :)

Födelsedagsbarnet <3



Love America ;D

<3

 

» Anonym

Saknar er. sitter här och gråter för jag vet att ja inte kommer kunna få tillbaka den där känslan jag får när ja är med er. Ni är världsbäst <3

Datum: 2010-05-17 / Tid: 03:47:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback