Fullspäckad dag!

Klockan 7 ringde klockan i morse, och jag fick släpa mig upp ur sängen. Tänkte att om jag är så trött, hur ska det gå för Pappa och Åsa då.. Trött som jag är tittar jag ner i golvet och springer rakt in i en klarvaken pappa och även Åsa, som är i fullfart med att börja fixa sig för dagen. Haha, klockan 5 vaknade de stackarna.. Inte lätt med tidsskillnaden där inte.

Dock stoppade det inte dem från en fulldag med shopping på outletet som ligger 30 min från där jag bor :) Mycket shopping blev det gjort, men vi har halva outletet kvar, så imorgon ska vi åka tillbaka dit och gå klart i resten av butikerna :) Jag köpte en Calvin Klein t-shirt och en Guess t-shirt som jag ska skicka hem tänkte jag, och även ett par jätte fina solglasögon från Guess :) 

Efter det slängde vi oss in i bilen för att åka och handla mat inför kalas på 14 pers. Hem och möta barnen, fixa barnens skolsaker, köra barn, läxa, städa upp, laga mat, göra tårta, göra sallad, leka med barnen, ta ut hunden, åka till affären och köpa det vi glömt, duka... Phuu... blir trött av att bara skriva om det. Det har verkligen gått i ett hela dagen, men verkligen varit en toppen dag :)

Mina vänner kom klockan halv 7 och barnens mormor var även där. Kycklig med pasta sallad och persillado sås blev det idag och sedan jordgubbstårta på det :) Tack tjejer för en trevlig kväll. Här kommer några bilder från idag och även igår.

P.S. Pappa somnade precis i min säng mitt i en mening, hahahaha..



Jag och pappa i parken i Red bank :)



Middagen igår. Red Oak - restaurangen som ger dig kött för 3 pers i en portion.

Svenskt lösgodig och mjölkchoklad! LYCKA!



Pappa och Just gör grädde till tårtan :)



Hela gänget :) 

 

<3



Pappa och jag i mitt rum- sekunderna innan han däckade.

» Marie

Hej Malin, Tommy och Åsa! Vad trevligt ni verkar ha det! Härliga bilder! Njut av vistelsen och ta hand om varandra! Hälsningar och kramar från Marie, Jonas, Malte och Ida

Datum: 2010-05-19 / Tid: 09:14:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback