Grattiiis Elina <3

Idag fylller min underbara vän Elina 22 år :) Vilket jag, Nina och Tea firade med henne på restaurangen Applebee's :) Tack tjejer för en kväll med mycket skratt och ännu ett fint minne med er tjejer :) Kändes tråkigt att inte Josse var med, och det är svårt att förstå att Nina är borta nästa vecka o att vi bara kommer vara 3 kvar.
Nackdelen med att vara au pair... Vännerna försvinner en efter en. Kommer så klart nya vänner oxå, men dessa tjejer är guld värda och jag kommer sakna alla så otroligt mycket. Jag är ju den som kommer vara kvar här längst. Tea åker i juli och Elina i slutet av augusti. Men det ska vi ju inte tänka på nu, först väntar en underbar sommar här i New Jersey :)

Här kommer lite bilder från kvällen: (som blev väldigt billig eftersom Elina beställde mat utan mandel, men fick in med det ändå. Fick in en ny utan.. Trodde vi, visar sig vara mandel i ändå, och stackarn är allergisk. Dock inte så mkt, men tänk hur illa det kunde ha gått om hon varit jätte allergisk. Jag blev jätte arg och kallade på kyparn och sa att vi vägar batala för det här och att det är jätte dåligt. Slutade med att chefen kom ut och bad om ursäkt personligen och frågade Elina om hon ville ha ngt annat. Elina säger nej tack, medan jag säger att hon vill ha efterrätt. HAHAHA, för det ville nina och jag ha! (A) Så bjöd han på en väldigt god glass med grädde, chocklad med mandel på. Haha, nej... skojar såklart :)


Nina med födelsedagsbarnet <3



Tea och jag :)



Vi med gratis efterrätt ;D <3


» Anonym

Åhh, du verkar har det så himla kul ! jag blir så avis (A) hoppas du har det lika underbart som det låter (för det mesta;)) saknar dig allt! <3

Datum: 2010-05-15 / Tid: 18:37:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback